torstai 28. marraskuuta 2013

Loppukevennys

Miten suhtaudutte sosiaaliseen mediaan ja miten kurssi on auttanut avaamaan sosiaalista mediaa - vai onko kurssilla ollut minkäänlaista vaikutusta?
M: Sosiaalisessa mediassa olo on minulle päivittäinen rutiini, ja se helpottaa sekä viihdyttää elämääni rutkasti. Enimmäkseen kurssilla käydyt asiat ovat olleet minulle entuudestaan tuttuja, mutta olen oppinut myös paljon uutta sekä tutustunut palveluihin, joita en aikaisemmin ollut käyttänyt.
T: Käytän sosiaalista mediaa päivittäin, se on minullekin tullut rutiiniksi. Asun yksin, mutta sosiaalisen median avulla en koskaan tunne itseäni yksinäiseksi koska voin sen kautta pitää yhteyttä ystäviini ja läheisiini. Suurin osa asioista oli minullekin ennestään tuttuja, mutta esimerkiksi Drive ja muut Googlen palvelut olivat minulle uusia ja uskon, että niistä tulee olemaan minulle hyötyä myös tulevaisuudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti